Film mys och melodifestivalen- livet har sina stunder :)

Tyvärr blev det inget inlägg igår men jag kan berätta lite kort :)

Dagen började med att jag satte mig och kollade på en film på tv medans jag pratade lite med Ante och Alle via mobilen, vi bestämde att vi skulle mötas vid konsum vid typ halv 1 och jag åt lite frukost, sedan när klockan blev 12 började jag gå och tog en våffla som färdkost, men när jag rundat hörnet så låg jag helt ålötsligt på backen och hade mosat in våfflan i mitt ansikte och min jacka ;/

Men efter ett tag var jag på väg igen men blev ändå väldigt fösenad ;)  När jag hade hälsat på Alle och Ante genom en bkram gick vi i en skog och jag och Alle trillade ett par gånger när vi försökte fälla Ante ;) Efter ett tag möt vi Oskar och Lucas och vi gick upp till skogen vid Uttersberg och åkte lita kana där:) Haha barndomsminnen :D Men sedan skulle dom gå och vi gick till Uttersbergs skolgård och Alexandra och jag gungade lite( Ante ville konstigt nog inte ^^) och så när Alle och jag ändå var i farten så kröp vi igenom en konstig grej ;)

 

Haha jag vet, visst är vi söta ^^
 Sedan så mötte vi Emelie och pratade en liten stund med henne innan vi gick till Alle och kollade på film, Först kollade vi på Torkel i knipa och till Antes stora "glädje" sjöng vi med i varge sång och sa alla repliker vi kunde :D men sedan när den var slut ville jag kolla på Dogeboll och fick som jag ville :D  Sedan satt jag och Ante och diskuterade om mina fötter skulle få ligga mitt över hans ben eller inte, jag var för och han imot, haha. Men sedan så skulle ANte hem och vips så skulle kom min moster,morbror och Kusin och hämtade mig:)

Väll hemma åt vi lite och firade mamma och avslutade med Melodifestivelen:) Pappa och jag som sitter och gissar på vilken plats alla kommer gjorde det den här gången med och det slutade oavgjort, fast eftesom jag vunnit 2 gånger mer än honom vann jag i det stora hela :D Enligt mig i alla fall.

Fast när jag ändå är inne på melodifestivalen så kan jag säag att jag gärna hade sett Saem El Fakir ta imot sångfågeln men men. Jag skulle ha röstat men vi kollade på 40 sekunders fördöjning för jag var tvungen att pausa så när det stod 20 sekunder kvar så ringde jag men då hade den redan avlutas för 20 sekunder sen, haha jag kände mig smart när jag satt och klagade:) Men sedan när dom hade åkt hem gjorde jag inte så mycker mer än att sova :)



Kommentarer
Postat av: rebecca heter jag ;)

fin blogg du har sötnos.



läs gärna min blogg :)

ha det bra, kram! :D

2010-03-16 @ 02:19:34
URL: http://rrebeccaasidehed.blogg.se/
Postat av: rebecca heter jag ;)

haha eller hur!

dom suger ;)

2010-03-16 @ 19:53:24
URL: http://rrebeccaasidehed.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0