FRedagsmys och internet tillbaka

Äntlige är internet tillbaka och då kan jag börja blogg igen, fast det blir antagligen inte ett inlägg imorrn eftersom att jag och min familj är i stockholm då och hälsar på Kalle och hans familj :D Längtar har inte träffat dom sedan nyår, men nu blir det ändring på det. Men det är lite jobbigt att vi ska åka vid 10 och jag måste packa på morgonen för jag orkar inte just nu ;) Men men, sen senast så har jag inte gjort så mycket förutom att vara i skolan och flumma med mina vänner :D Men näsat vecka ska jag försöka göra lite mer på eftermiddagarna förutom tv-tittande. Men men idag så var jag i skolan och dagen började med matte, usch -.- sedan so oh engelska med nya placeringar, jaja det funkar väll men jag skulle gärna skippa glosorna;) Men på lunchen var det någon som borrade och omogna som vi är så förknippade vi det med att någon fes, haha XD och det är det som kallas fantasi och humor: D Haha men efter lunch hade vi biologi och svenska, haha svenskan var bokprat upp med biblotikarien och jag satt och pratade med Ante och Alle;) Haha sedan gick jag hem och pratade lite med Elin och jag skulle ha lagt ut en bild på bilddaboken men det funkar inte :/  Men men , nu kollar ja på Let´s Dance och webbar lite med alva :D<3  Men eftersom jag ska upp tidigt imorron måste jag nog sluta skriva nu ;) God natt<3


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0