Grattis mormor♥

Hejsan idag så började dagen med att jag fick stressa men kom ändå försent till kyrkan där jag mötte Anna, men sedan gick vi tillsamans till skolan och fick skjus utav hennes mamma den sista biten. När vi sedan kom till skolan märkte jag att Alle inte var där så jg smsade och då sa hon att hon var sjuk. Usch på det men hon kommer antagligen imorrn. Man får hålla tummarna, men sedan på matten satte jag mig hos Anna och Lisa och vi pratade och skrattade en hel del. Men sedan efter matten så hade vi engelska och då gick jag in i ett annat rum och läst ur Forest Gump eller vad boken nu än heter.

 Och helt plötsligt var det lunch och då satt jag med Lucas,Oskar,Virre,Oskar och Elin. Elin ville inte ha sin potatis så jag satt och åt upp den. Haha men sedan så gick jag upp till korridoren och pratade mad Elin och Julia innan vi gick och bytte om inför den STORA basket turneringen.

När vi var ombytta och klara så satte vi oss på läktaren och eftersom vårat lag skulle spela föst så var det bara att ta sig ner till planen och kämpa, eftersom jag var en utav lagledarena i vårat lag så blev det väldigt mycket hejande och jag känner nu hur ont i halsen jag efter att ha skrikt kom igen och kämpa på, men men det var värt det.

Men när alla matcher var spelade så visade dom resultatet och mitt lag kom 8 utav 8. Haha men om man tänker baklänges kom vi 1:a. Haha men det viktigaste är ju att man har roligt. Men sedan så slutade vi och jag gav Elin en hej då kram men Julia hade redan gått hem så jag får ge henne två kramar imorrn. Men sedan gick jag hem tmed Anna och gick ner till min mormor som fyller år idag och nu har jag precis ätit och nu sitter jag här och webbar med alva och kollar på Erik och Mackan- Guldfeber. Men men nu ska jag nörda facebook.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, låter som en strålande dag. Min kanske inte var lika lyckad men det får man leva med.<3

2010-03-30 @ 11:38:06
URL: http://alexandralinneam.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0