Gratttis världens bästa mamma ♥

 Måste bara säga grattis till min mamma som fyller år idag :D Satte uppe i går kväll och pusslade ihop detta fina kort alldeles själv :  *stolt* Men sedan i skolan så var det som en vanlig fredag typ förutom bamskekramen ifrån Alva och Alle eftersom vi inte hade setts på två dagar. men efter skolan gick Alle och jag upp till pizzerian efter att jag och pappa hade köpt ett halsband till mamma uppe på Blomstrande ting :D

Alle och jag skulle igentligen ha ätit med Virre och Marcus men dom skuööe äta vid 5 och då var jag tvungen att gå och fixa iordning mid för att åka in  till stan och äta på resturang för att fira min mamma :) Men istället åt jag och Alle eller ja det blev inte lika mycket ätande som pratande och skrattande  ;)  Haha jag ser bara lite förvånad ut ;)
 Gölliga Alexandra :)
 Haha mitt pomme och kebab berg ;) Och så gölliga mig och Alexandra såklart ;)

Sedan lämmnade vi pizzerian och gick till gamla gulliga Uttersberg och helt blötsligt kände man sig som 7 år och gick omkring i skogen och åkte kana och ja flummade och skrattade. Haha det gick förbi ett par mönniskor som kollade lite konstigt på oss när jag skrek för jag trillade i värsta lilla backen och Alle var förtvivlad för hennes vante hade fastnat i en lite gren. Haha men det är det som kallas humor :D<3

 Haha Alle stolt över att ha kommit upp för en "brant" backe, (efter ett antal minuter,haha<3)
 Sedan åkte hon kana ner för en annan "brant" backe ;)

Haha sedan spelade vi in en film när jag skulle klättre upp för en klätter väg men faila  typ 13 gånger innan jag kom upp, sedan så visade jag upp mina bästreliga talanger genom att gunga. Efter ett tag kom Marcus och vi sa hej och han visade oxå upp sina talanger ;) Sedan gick vi hem och mötte Emelie som jag inte har träffat på jätte länge<3 Vi pratde om allt och lite till innan jag var tvungen att nästan springa hem för att hinna bytta om innan jag åkte till stan med min familj:)  Vi åt på någon resturang och mamma fick sitt halsband och vi pratade om lite allt möjligt och hade jätte trevligt och efter några timmar åkte vi hem och jag satte mig här :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mästerligaste och bästerligaste bagen<3<3

2010-03-12 @ 22:34:13
URL: http://alexandralinneam.blogg.se/
Postat av: alva

grattis marie ! :D

2010-03-13 @ 19:06:37
URL: http://alvagojefors.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0