I Stockholm och väntar på att nördarna är villiga att gå och köpa godis ;)




Haha det blev ett inlägg i alla fall :D Eftersom Kalle och Nils nördar något saktespel, usch jag som är extremt godis sugen men får inte iväg dom ifrån tvspelet :( Men men snart funkar det med lite mer tjatande ;) Men idag gick jag ypp vid typ 8 och ändå gjorde jag så vi åkte typ 20 min senare ^^ Men sedan eftersom min familj inte har så bra lokalsinne åkte vi fel typ 4 gånger innan vi äntligen kom fram :) Väl här så nördade jag, Kalle och NIls dator och Wii. Haha jag blev skit sur varge gång jag förlorade haha jag är norra eroupas sämsta förlorare ^^

Men sedan så ät vi lite och efter det tog jag över datorn och dom satte sig med världens sämsta tvspel som jag nämner nu för tredje gången. men nu så har dom stängt av så nu kan jag inte blogga mer eftersom vi sak till affären :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra.

Hörs att du har en fin hälg. Det glädjer mig mycket:)<3

2010-03-06 @ 22:31:53
URL: http://[email protected]
Postat av: MIRAAA <333

HIHI, JAG ÄR VÄRLDENS DÅLIGASTE förlorare!<33 :)

2010-03-07 @ 08:49:02
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0