Inte bloggat på ett tag ^^

Hejsan nu har jag inte bloggat på ett tag, men jag har inte någon riktigt lust. Det är så mycket annat och bloggen står inte högst på listan. Men men idag så var jag i skolan och ja det hände ju väldigt mycket men om jag ska skriva allt så kommer jag bara ha fingerstumpar kvar av allt skrivande ;)  Men efter skolan så gick jag och Alle ner till fritidsgården och köpte ett par mackor innan vi gick och lyssnade på när Anna spelade Piano och hittade lite roliga grejer ;) Haha sedan när Annas lektion var färdig gick vi ett tag med henne innan hon gick hem och Alle och jag gick tillbaka till skolan och pratade när jag helt plötsligt- Aa dom är ju små tills dom blir stora. Kände mig lite sådär smart ;)

Men sedan så var vi vid skolan typ när Alle skulle vara där och sedan så smsade jag lite med Nadja och satte mig på biblotiket och väntae på att mamma skulle hämta mig :D ( neej jag är inte lat ^^) men sedan så gick jag och satte mig lite vid datorn innan jag åt lite chili con carne. Sedan satte jag mig här och så förhörde mamma mig på svenskan till provet imorrn -.- men men sånt är livet :) men nu sak jag snart gå och lägga mig, skit trött :)




Jag vill vara liten, känna den trygga doften och värmen av mammas famn, ha bamse som idol, världens katastrof är när man missar bolibompa och om vännerna inte kunde leka fanns det alltid gosedjur...

Jag fattar inte vad som hände, när försvann allt?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det försvinner aldrig Agnes. Man kan leka, ha bamse som idol, lägga sig i mammas säng när man drömt mardrömmar. Men problemet är att vi tänker för mycket p¨vad andra säger..

2010-03-19 @ 16:35:38
URL: http://alexandralinnaem.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0