Rolig dag med alva ♥, gröna skosnören och Parlamentet

Hejsan nu har det inte blivit så mycket inlägg på länge men jag orkar helt enkelt inte skriva ett inlägg om dagen, men idag så blev jag väckt utav en väldigt kär familjemedlem som drog bort mitt täcke, yhippy. Men när jag väll satte mig oh hade ätit upp halva min macka ringde alva♥ och vi bestämmde att jag skulle ringa henne vid 3. När sedan resten av frukosten var uppäten kom gullungen Stina och vi gick ner och firade min mormmor som fyller år imorron. Hon fick en burk att lägga hundgodis till Molly i. Men efter att vi hade ätit smörgåstårta så sprang jag till bussen och men smart som jag är så kollade jag på fel dag så det kom ingen buss och pappa fick skjusa mig till alva. Väll hos alva så satt vi framför datorn och sedan gick vi en sväng till konsum och pratade om saker och ting. Men när vi kom hem till henne igen så åt vi mat och sedan kom mamma och hämtade mig.

På vägen hem stannade vi hos Anna och jag fick mina gröna skosnören som jag längtat så mycket efter. Dom jätte fina och så hittade jag ett par gamla grå tyggskor som jag inte kom ihåg att jag hade. Men efter att jag hade hjälpt pappa lite så satte jag mig här och pratde lite med alva och Erik. men när jag ändå kommer ihåg det så undrar jag vem chokladbjörnen är, någon som vet?  Men men nu ska jag ta itu med mitt matte häfte, IGEN -.- usch, men men time to be a man. Haha få se när det kommer ett till inlägg.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, låter kul:)<3

2010-03-29 @ 11:25:53
URL: http://alexandralinneam.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0