Stina, våfflor och gamla Kalle Anka tidningar :)



Hejsan det blev ingen skola idag eftersom jag fortfarande har feber men jag hoppas att jag kommer imorrn saknar alla skit mycket! <3 men men idag så gick jag upp vid sisådär 12 ^^ lite plus finns det ju med att vara sjuk :) Men sedan satte jag mig här en liten stund innan telefonen ringde och min kusin Stina berättade att hon var nere hos min mormor och att jag kunde komma ner om jag vill ha mat, men det gulligaste var att hon slutade med att säga puss :D <3 Men efter att jag hade klätt på mig gick jag ner och spenderade min tid ända fram till klockan 3 där sere och åt våfflor och badade Molly och lite sånt :) Sedan gick jag upp hit och satte mig och läste min pappas gamla Kalle Anka tidningar

  Sedan så loggade Alva in på msn och då började vi webba :D Saknar henne och alla andra skit mycket<3 Men men om min febern sjunker tills imorron så kommer jag förhoppningsvis men det ser inte så bra ut för det just nu : / Men imorrn så fyller mamma år så det blir nog att fira henne om jag mår bättre :) Men nu ska jag kolla igenom engelskan,franskan och svenskan -.- Önska mig lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: anna

jag saknar dig Agnes <3333§§



Säg grattis från mig till din mamma ;)

2010-03-11 @ 17:24:25
URL: http://annamariahelen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Så skönt att du är tillbaka<3<3

2010-03-12 @ 18:16:20
URL: http://alexandralinneam.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0