Och vinnaren i största blåmärket går till AGNES HALLBERG



Hejsan

Igår så var jag i Linköping och hälsade på alla mina simmhopps kompisar. Men när jag ändå var där så var jag med på dom två träningrna som dom har på lördagarna. Först vid typ klockan 2 hade dom gymnastik vilket gick bra om man bortser från att jag en gång råkade landa lite muppat när jag skulle hoppa en grej så jag tappade andan lite smått sådär. Haha sedan när vi skulle stretcha så kända jag att jag hade blivit lite ringrostig.

Men efter det två timmars långa gymnastik passet så gick vi till simmhallen och började hoppa lite smått. Men sedan när jag skulle göra ett falldyk ifrån 5:an så var det jätte blöt och så jag halkade till och sedan vet jag inte riktigt hur jag landade men ett blåmärke som täcker nästan hela ovansidan av mitt lår fick jag ialla fall.

 Men men det man inte dör av stärker än säger man väll. Men efter att jag hade hoppat ett antal hopp till så slutade vi och jag och dom andra gick och duscha. I bastun sen började jag och Nadja prata om Montyh Python och det fortsatte vi med ända tills jag  stod utan för simmhallen och kolalde efter min farfar som så gulligt hade sagt att han kunde skjusa hem mig. Först så hittade jag honom inte så jag ringde honom och då visade det sig att han stod vi sporthallen så jag gick dit och sedan åkte vi hem.

På vägen hem så pratade vi lite om hur han och min farmor hade träffats och det är alltid lika mysigt att höra den historien, men efter lite prat om farmor, datorer och mycket mera så v ar vi hemma och så lgade Nils och jag tacos som vi bjöd farfar på. Men när tacosen var uppäten så  åkte farfar hem och Nils och jag satte oss och kollade på To fast to furious eller hur det nu än stavas. Men när den var slut så gick jag och la mig.



Idag så vaknade jag vid sisådär 10 snåret och så smsade jag lite med min kära vänner innan jag satte mig vid frukostbordet och åt en macka och drack O´boy. Efter frukosten så satee jag mig och webbade med alva och nyss tog jag en dusch och sedan satte jag mig här och nu sak jag ta något att äta...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Stackare

2010-03-23 @ 18:02:52
URL: http://alexandralinneam.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0