Ändrade planer och glass i solen

Heejsan hallå världen

Igår så efter att vi hade kollat på "Nina Frisk" så spelade vi lite sims och ja bara pratade och skrattade, sedan så kollade vi lite med hennes föräldrar och så bestämade vi att vi skulle sova över en natt till eftersom jag ändå var ensam hemma. Men vi hade i alla fall en myskväll med tacos och så kollade vi på "Talang 2010" . Men eftersom vi båda var lite halvtrött pratade vi ett litet tag och somnade vid 1.

Idag så vaknade vi ganska tidigt så vi hann med att äta frukost med min familj innan vi gick upp och spelade lite sims ( igen ) men eftersom det var fint  väder hämtade vi min mormors hun Molly och gick ner till Halvars och köpte glass.  Jag älskar verkligen deras glass men så satte vi oss på våran speciella plats och pratade nrä vi hörde att dom övade inför " Ronja Rövardotter" som ska spelas upp där, så vi kollade lite.

Men eftersom det var så varmt gick vi hem och jag tog på mig bikina och Alle schorts och så satte vi oss vid poolen och solade. När allt solade var klart så gick vi en ett tag innan nära vänner till min familj kom och vi åt lite mat innan jag tog cykeln och följde Alle till dörren innan jag åkte hem igen.

Väl hemma så pratde jag lite och badade tunna och nu ska jag strax gå och lägga mig eftersom jag är lite små trött ^^


 ( bilder ifrån helgen finns på Alexandras blogg )






Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0