Biologi, ogräs och ögonbryns penna

Hello

Sen förra inlägget har jag hunnit ta en lååång dusch, stått i bikini och rensat ogräs och städat i min graderob. Och när jag städade grderobem hittade jag min ögonbryns penna och jag var bara tvugen att pröva den.

 Haha lite sådär små snygga ögonbryn

När jag stadade passade jag på att rensa ut lite kläder och nu har jag en full IKEA påse med kläder jag inte kan ha längre. Så lite ordning har jag nu i min garderob. Men sen satte jag mig vid datorn och just nu lyssnar jag på en typ CD om biologi inför mitt biologi prov som jag har imorgon. Usch rösten är typ datagjord och jag blir bara sömning av den. Men lite får jag in i hjärnan i alla fall.

Men nu kan jag inte skriva mera utan jag ska fortsätta lyssna på biologin och sen göra matte läxan.


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0