Borta bra men hemma bäst

Hejsan nu är jag hemma igen eller ja jag kom hem igår men då var jag för trött för att blogga. Men jag orkar inte berätta så mycket om resan förutom att jag vann en polkagris klubba och åt mycket godis och smsade med mina vänner väldigt mycket^^ Men sen när jag kom hem tog jag ett bad och tog på mig lite kläder innan jag gick ner till min familj som grillade lite. Men eftersom vi inte hade någon läsk gick jag till min mormor och lånade lite "bubbelvatten" av henne och sedan så tog jag i lite jordgubbs saft, skit gott.

Men efter att vi hade ätit hörde vi att något dunsade mot vårat fönster och så kom vi på att det kanske va en fågel där inne eftersom vi hade haft öppen dörr, och när vi väl kom dit såg vi en fågel fluga ut  och så var det fågelbajs i soffan. Jag och min brosa gick därifrån skit fort så inte vi behövde ta hand om det. Men sen på kvällen så webbade jag  med bästa vän och kollade på " Dress 27". Sen gick jag och la mig.

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0