Astrid Lindgren och borta

Hejsan hallå

Idag så är det torsad och då var jag i skolan omed skch hade lite lektioner. Usch vad trött man blir efter en hel dag med skratt och lektioner. Men när jag kom hem så tog jag en dusch och satte på mig lite kläder. Efter allt det så började jag packa lite kläder, sen satt jag i typ en kvart och försökte ladda över grejer till mitt kemi och biologi prov till mobilen. Tyvärr så lyckades jag inte men jag får väll läsa istället.

Men som kom min moster och min kusin och hämtade mig och vi åkte till min moster och hennes sambo och åt lite mat. Sedan så lekte jag lite med min kusin och nu så sitter jag och äter på min mosters nybakta bullar. Men imorron så åker jag med dom till Astrid Lindgrens värld, haha få se om jag träffar mina fruktade fiender- Tengil soldaterna. Haha franska gruppen vet vad jag snackar om. Men nu ska jag umgås lite med dom andra^^

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0