Bullar och mys med bästavän♥

Hejsan

Idag är det fredag och gud vad jag har längtat me i alla fall så var jag i skolan idag och då hände det väl inte så mycket speciellt men efter skolan så var jag med bästavän så jag cyklade hem med henne och elin. Väl hos bästavän så värmde vi lite bullar och fikade på innan vi satte oss och kollade lite på datorn och tv:n eftersom båda var skit trött efter en hel veckaa med läxor och allt.

Men lite senare så lagade vi lite tacos och satte oss och kollade på "Sagan om Sverige" haha så himla roligt. Men sedan vid åtta så cyklade jag hem och väl hemma satte jag mig vid datorn och betalade klänningen som jag har köpt på Tradera lite tidigare i dag när jag var hos bästavän, först trodde jag inte att jag skulle få den eftersom det var en som hade bjudit jätte högt men i sista minuten fick jag den. Men nu ska jag ha lite fredags mys med min bror och pappa och imorron drar jag till Hjo. ^^

Kommentarer
Postat av: alva

BÄST ! jag älskar dej bästavän ♥



btw, så hittade jag din hörhängs plopp (:

2010-05-08 @ 20:59:59
URL: http://alvagojefors.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0