Gårdagens inlägg

Heejsan nu kommer gårdagens inlägg.

Igår så var jag i skolan och hade kemi prov, det gick ganska bra tycker jag och sen så hade jag andra lektioner men jag minns inte så mycket utav dom, jag har ibland minne som en guldfisk.

Men efter skolan så cyklade jag och Alle hem med Anna och fotsatte sedan till mig där vi åt kladkaka^^ Sen satte vi oss på mitt rum och fortsatte med våran familj på sims, haha vi började med den för jätte länge sedan och den blir bara större och större. Men sen gjorde vi en familj för att kolla om man kunde bli ett rosa spöke om man dog av en flugsvärm men den kom aldrig : / Haha men sen följde jag Alle hem och köpte lite godis i affären innan jag pkte hem och bara sov för jag var så trött.

Och nu kom jag på, alla vi kamratstödjare fick tröjor men såklart texten "Kamratstödjare" på, min och Alles var  vita och alla andras var svarta. Men bilder från dagen finns på Alles blogg där även våra tröjor finns på bild.

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0