Glass i boda och spill på bryggan

Hejsan nu kommer dagens inlägg.

Idag så var jag i skolan och det var en väldigt tung dag och dom flesta var nere. Men efter skolan så cyklade jag hem med Anna och hon föreslog att vi skulle va så vi åkte hem till mig och va lite med Molly innan vi hämtade lite pengar hos Anna och cyklade ner till boda. I boda köpte vi lite glass och satte oss på en brygga som bara guppade och Anna spillde glass överallt ^^ Men sen kom Oskar och vi pratade med honom och cyklade till en lekpark innan Oskar cyklade hem och Anna och jag cyklade till affären och köpte klubbor och chips. Sen tog vi kort som kommer imorrn och så åkte vi hem till var och en och jag åt tacos och satte mig sedan här och chattade lite med bästavän och anna.

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0