Halstabletter och film

Hejsan

Idag är det tisdag och de hände väl inte så himla mycket mer än att jag sprang Koopers test ( jag är inte helt säker på stavningen) men det gick ganska bra även att jag är lite små förkyld men men sedan efter skolan gick jag och lämnade Annas läxor och så satte jag mig vid tv:n men den funka typ inte så jag väntade på att mamma skulle komma med mina halstabletter eftersom min hals svider. Me när jag väl fått dom kollade jag på "PÅ spaning med Bridget Jones" jätte gullig film. Och sedan till mat så blev det årets första grillning, jag älskar verkligen att grilla så i sommar kommer våran grill gå på högvarv om jag får bestämma. Men nu ska jag mysa lite med min familj framför tv:n och äta halstabletter.


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0