Hemma och varmt tunnbad

Hejsan nu är jag hemma igen efter en liten resa till Hjo. Men i Hjo så träffade jag mest min släkt och spelade lite Wii. det var i alla fall jätte mysigt att träffa dom och så.

Idag så vaknade jag vid  typ 10 men jag gick inte upp förns typ 11 jag älskar verkligen att ligga och dra mig på mornarna, men efter att jag hade ätit lite frukost chattade jag lite med bästavän innan jag gick ner till min mormor. Hos min mormor började jag sy fast lite grejer på en tröja som jag tycker såg så tråkig ut och sedan så satt jag nere hos min mormor och kollade lite på film innan jag åt lite mat.

Efter maten tog jeg ett låångt bad och spelade lite sims innan jag gick ut till vedtunnan och badade lite med min kära familj och nu webbar jag med bästavän och chattar lite med Ante.




I ♥ Dregéer ( haha ja dom små godisarna heter faktiskt det)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0