Ibland är jag för smart

När jag satt och pratade med ALexandra för att tag sedan kom jag på att om man säger I LOVE HJO blir det nästan som att man säger I LOVE YOU det kan ji vara därför det står I LOVE HJO på alla souvenir butiker men jag är inte helt säker.

Sedan till maten idag så åt jag oliver och då så började min familj prata om hur man satte in det där röda som är i mitten av en grön oliv, jag som alltid har trott att oliver ser ut så blev jätte chokad när min familj berättade att det var någon paprikablandning om jag inte minns fel. Jaja alltid ska man lära sig något nytt^^ 


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0