Mirabella gumman och sims dag med Alexandra

Hejsan hoppsan bloggen

Idag är det onsdag och ja jag vet, jag skrev inget igår men jag var skit trött och inte riktigt på blogg humör. Men nu är jag ganska pigg och är på blogg humör^^

Jag vaknade runt 7 tiden och tog en dusch innan jag sprang runt i hela huset och letade efter grejer innan jag till slut satte mig på cykeln och cyklade till Anna och hämtade upp henne innan vi fortsatte till skolan. I skolan sen så kramade jag hej till en hel del innan fransken började. Efter franskan hade jag en SO lektion där vi målade lite med vatten färger och man kände sig som att man gick i 4:an igen. Jätte mysigt var det men sen hade jag A-tid och gjorde lite engelska och matte.

Sen så hade jag lunch och det blev völdigt mycket prat om pepper som vanligt, haha sen hade jag musik och jag ritade en jätte "seriös" framsida till våran skiva, haha det blev mycket skratt och Elin filmade det hela. Men sen gömde jag den i papperskorgen där ingen skulle leta så dom kunde sno min ide. Haha men sen hade jag svenska och blev lite på dåligt humör eftersom boken jag läsre bara gör mig arg. Men sen gjorde Alexandra mig gladare och vi beslutade att vi skulle va. Sen cyklade vi hem med anna och bästavän eftersom dom två skulle va med varandra.

Sen hemma hos mig bakade Alexandra och jag kladkaka och spelade med våran sims familj, haha vi böjar bli riktiga experter. men sen åkte hon hem och nu sitter jag här och chattar lite^^






Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0