Om mig

Hejsan jag är en snart 14 årig tjej som skriver på den här bloggen, jag skriver om mina dagar ur en ganska humoristisk synvinkel. Jag skriver också ner mina tankar och visar grejer jag hittar på youtube. Tyvärr så är jag inte så mycket för dagen outfit men ett klädesplagg dyker säkert upp någon gång i bloggen. Jag började blogga när jag var 11-12 år fast på en annan blogg som jag har tagit bort nu och jag började för att en kompis till mig visade det och jag tyckte det såg roligt ut och jag har alltid tyckt om att skriva. Men jag säger bara läs, skratta om du känner för det och ja ta det lungt eller vad man ska säga.

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0