Potatisnäsa och Jersey Girl


Hejsan hallå

Eftersom jag har så himla tråkigt så klämmer jag iväg ett till inlägg. Sen det förra inlägget har jag gjort en familj på sims som belv väldigt lyckad enligt mig jag har också ätit lite och pratat med bästavän på telefon och med lite annat folk. Sedan så har jag också kollat på en film " Jersey Girl" den var jätte bra, fast känslig som jag är började jag gråta typ 3 gånger. Haha men det finns ett fåtal filmer som jag inte gråter till så. Men nu ska jag inte göra så mycket mer än att vänta på att bästavän ska hämta sin cykel och att den här himla förkylningen far åt pipsvängen. Jag har faktiskt igen anning om vart pipsvängen är men det borde ligga brevid där peppar växer.

Men nu ska jag sova lite innan bästavän kommer


 Ja när man är sjuk sitter man i pyamas med täcket omkring sig och bara ser lite små udda ut^^

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Pipsvängen är mitt ord för att jag inte ville svära;P BTW;P<3

2010-05-12 @ 21:40:37

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0