Saw och Valborg i Stavsjö

Hejsan det var ett tag sedan jag skrev men det händer så mycket annat läxor,kompisar och sånt.

Men i torsdags så var jag med Alle, Gurra och Ante och vi kollade lite på film men så blev det strömavbrott så vi cyklade omkring lite innan jag åkte hem och tränade lite inför matteprovet som jag hade igår och så övade ja lite på engelska verben så jag hann inte blogga.

I går så hade jag matteprov och jag hoppas att det gick bra och efter skolan gick jag hem med Anna och så ringde jag och pratade lite med bästavän innan jag köpte lite godis och åkte till stavsjö. Och väll i Stavsjö så gick jag till Ante där han, Gurra och Oskar var och så kollade vi på SAW usch det är något jag inte gör om, dom typ sågade av foten och fick klättra i taggtråd och allt möjligt. Usch jag fattar inte att man har gjort 5 till sånna filmer men men. Sedan kom Virre och vi gick ut och gick en sväng och mött Joar,Macke och ja typ alla andra. Sedan så gick jag Ante,Gurra och Virre till macken och köpte lite läsk innan jag gick och sa hej till bästavän och linnea och sedan gick tillbaka till dom andra. Sedan så var jag med dom hela kvällen coh så mötte jag Elin och sen när det blev mörk åkte jag hem och kollade lite på tv innan jag gick och la mig.

Idag så ska ja och mamma åkta till landet och sova där, jag älskar att åka till vårat land för det är så mysigt där och man bara umgås och är ute och går. Men nu måste jag sluta skriva för annars hinner jag inte packa^^



Haha den bjuder jag på^^


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0