Skogen nästa

Tyvärr hann jag bara skriva liten bit av inlägget för igår men här kommer det:

Tjollahopp

Idag är det måndag vilket betyder att en lång helg precis har tagit slut, men att träffa alla kompisar i skolan är värd ett par timmars lektioner. Men men i skolan så hände väl inte  så mycket speciellt förutom att jag skrattade en hel del. EFter skolan så kom Anna och Alva och vi hade sällskap hem men sen gick Alva och jag hem till mig och vi satt och pratade. Sen så följde jag henne hem och satte mig och skrev inlägg och ska ut och springa.

Och typ där blev jag avbruten av att jag skulle ut och springa. Det gick väll sisådär eftersosm jag är lite halv förkyld. Men sedan gjorde jag inget mer än att sova typ...


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0