Sova över med Alexandra och film mys :)

Hejsan nu var det ett litet tag sedan jag bloggade ( okej typ 1-2 dagar men ändå ^^)

Igår

Igår så vaknade jag vid typ 8 och tog en dusch innan jag smsade lite med Alle och vi bestämde att jag skulle hämta henne och att vi skulle sova över hos mig eftersom jag mår bra nu och bara är lite snorig. Men igår så köpte vi lite godis på konsum åkte till mig och så spelade vi sims, målande naglarna och pratade till klockan 4 på natten. Då jag somnade Alle somnade typ en halvtimme efter mig

Idag

Så vaknade vi vid typ 12 och låg och drog oss i min bäddsofa innan vi gick ner och gjorde lite pannkakor till frunch, haha dom åt vi medans vi tittade på "Life of Brian" haha Monty Phythons humor är skit bra. Men Nu kollar vi på "Nina Frisk"och ska strax spela sims.


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0