Studsmatta med bästavän är sommar för mig

Bonjour

Idag är det måndag och jag började ddagen med att försova mig -.- usch jag vaknade 10min efter att vi hade börjat och hade 4 missade samtal . Så då fick jag lite små panik och slängde på mig lite kläder och cyklade skit fort till skolan. När jag kom så pratade jag lite med Alexandra eftesom hon hade blivit orolig eftersom jag inte svarade på mobilen och inte läraren eller min pappa visste vart jag var. Men efter att jag ahde pratat med läraren och så om att jag hade försovit mig hade jag matte.

Sen hade jag lektion efter lektion och biologi prov inna jag till slut fick sluta och cykla hem till bästavän.  Hos bästavän så åt vi lite innan vi gick ut och hoppade studsmatta och gjorde det ett bra tag men sen när vi gick in fixk jag ont i magen och tog det lite lungt innan mamma kom och hämtade mig och vi gick en sväng och pratade om allt möjligt.

Väl hemma pratade jag lite med min mormor och badade lite tunna och sen satte jag mig här och nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag är skit trött^^


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0