Trött, städag och gula solbrillor

Usch usch usch jag är trött och ja trött. Men imorrn är sista skoldagen innan det är helg så det är ju tur det.

Men idag så var det skola och jag gjorde väl inte så himla mycket prata med kompisar och ja hade ju lite lektioner såklart. Men efter skolan gick/ cyklade jag hem mad Anna och väl hemma satte jag mig och nördade sims med en prickig korv macka i handen och när den var uppäten och klockan var typ sju åt jsg lite mat med min familj innan jag satte mig här och kollade lite på Tradera och chattade med Anna och Bästa vän. Men nu ska jag nörda sims ett litet tag till innan jag ska plugga lite på engelska verben. Föresten när jag ändå skriver så kan jag lioka gärna säga att jag inte kommer skriva något i helgen om jag inte snor någon utav mina släktingars datorer eftersom jag ska till Hjo. Men men jag får se.

 Lite små trött sådär^^


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0