Webba med bästavän och pannbiff

Heejsan världen

Nu har jag piffat lite och ändrat lite på bloggen, hoppas ni tycler det blev bra^^

Men idag så vaknade jag och gick till skolan och där spenderade jag min dag och tänkte lite på ostbågar, jag älskar verkligen ostbågar^^ Men efter skolan så pratade jag med lite folk innan Anna och jag cyklade hem tillsamans. MEn när jag kom hem satte jag mig vid datorn och spelade lite sims och så har jag kollat lite på tv.

men sen kom min pappa hem och jag hjälpte till med att laga pannbiff till mat och sedan satte jag mig här och webbade med bästavän. Men nu ska jag packa lite eftersom jag ska åka iväg torsdag kväll till lördag. Eller ja jag ska till min kusin och följa med henne och hennes föräldrar till Astrid Lindgrens värld eftersom jag gjorde det förra året och det är jätte mysigt att vara med dom :) Men nu ska jag kolla igenom vad jag ska ha med mig.



Hittatde en gammal bild som jag gjorde för länge sedan^^


Kommentarer
Postat av: Erla

Vilken härlig blogg du har :)

2010-05-19 @ 22:35:19
URL: http://erlan.webblogg.se/
Postat av: bitterfittan

hur är din torsdag bejb? (:

2010-05-20 @ 13:34:10
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Madde

Vad är det bästa med sommaren enligt dig? Svara på dagens fråga i min blogg. Somriga kramar

2010-05-20 @ 15:45:58
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0