Biffiga jag

Hej.

Idag har jag varit i skolan, lite halft små roliga lektioner och på lunchen var jag hos Oskar. Fick även tillbaka engelska och matteproven och det hade väl gått bra tycker jag. Skoldagen gick faktiskt mycket lätt eftersom vi har studiedag imorrn, alla svävade lite på moln så fort någon nämde morgondagen. Efter skolan sen frågade Marcus om jag och Angelicka kunde fälja med till gymet vilket vi gjorde. Vi tränade med lite fast mest satt vi på spinningcklarna och kollade in de svettiga pojkarna. Jag skulle pröva springbandet men gjorde misstaget och frågade Marcus hur man gjorde, han ökade takten hela tiden och jag stod där och skrek som en galning.

Sen drog jag hem och lagade mat och nu ska jag kolla på "Dumma mig" HELT UNDERBAR FILM!



Framtida Agnes ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0