Dumma mig.

Hej.

Jag vaknade och smsade med mina amigos Alexanra och Lucas som jag skulle ha film kväll med. Jag fick tag på Lucas och vi bestämde att träffas innan och va så jag drog till honom och vi pratade och spelade cod. Sen fick vi tag på Alexandra ocg vi gick och möte henne vid konsum. När vi ändå var där gick vi in och köpte chips och choklad. Sen gick Lucas hem till sig för han skulle fixa lite grejor och Alexandra och jag gick till henne och valde ut lite filmer.

Sen fick jag ett telefonsamtal ifrån Lucas då han sa att han antagligen inte kunde för han skule få gäster men att han kunde träffas en liten stund innan så vi träffades en stund. TYvärr glömde vi bort tiden så Alexandra och jag missade bussen hem till mig så vi gick till mig och satte oss vid dator lite innan vi åt. Efter maten kollade vi världens gulligaste film som heter "Dumma mig". Vi spelade även "The game of life" innan Alexandra drog vilket var precis nyss och nu ska jag kolla om jag hittar något gammalt avsnitt av "Big Brother" och svulla chips.


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0