five o'clock at the morning

Hellu.

Just ni sitter jag med mina grymma tjejor varav hälften snart har somnat. Vi har sett på de första fyra Saw-filmerna och skrikit en hel del. Två utav tjejorna beslutade sig för att gå upp på toa men hamnade utanför och bankade på källarfönstrer när vi andra satt i källaren och var skit rädda. Sen så kollade vi på en annan lite roligare film för att försöka glömma alla avhuggna kroppsdelar. Sen ägnade vi tid på att skriva på varandra, mina ben är sönderklottrade just nu- gulligt. Sen spelade vi super mario kart en stund och sen satte jag mig här.

Vi funderar på att gå ut en liten sväng men jag funderar med på att somna vet inte riktigt vad jag ska välja ;)



Söta tjejor mitt i natten ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0