Grymmare människor får man leta efter

Hej.

Idag har jag haft studiedag så jag vaknade lite sådär vanligt, sen chillade jag lite hemma och fixade iordning mig och vid halv fem lämnade jag huset till en konfirmations grej. Helt galet kul bussfärd in till stan där hela Norrköpings konfirmations grupper var. Sen när vi kom fram blev vi indelade i grupper och sen fick vi vita band som skulle vara synliga, en karta och lite ledtrådar.

Sen blev konfaledare och lite annat folk utskickade för att jaga oss och de hade ett rött band på oss. Om man blev fångad fick man gå till ett fängelse och sjunga sig ut. Så fort någon i min grupp såg någon med rött band började alla skrika och springa. Vi fick skäll av en vakt inne på domino just för detta. En gång mutade vi en av de som jagade oss med en tjugo och ett antal gåner sprang vi ifrån de som jagade oss påvägen till fängelset.

Mot slutet var det gudstjänst och vi sjöng lite och det blev prisutdelning. Mina vänner som inte lyckades så himmla bra fick ett öppnat kellogs paket som tröst pris. Sen tog vi bussen hem och garvade en hel del. När vi gick av bussen så kom världens bästa komentar:

Chaffören: Har ni tagit med er allt skräp?
Figge: Ja, Jennifer är här.

Helt underbart. Puss och god natt

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha , fina vänner man har ;)

2011-04-07 @ 20:29:03

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0