Habsurgaren Maximillan

Hej.

Idag har jag varit i skolan och hade fysik på morgonen, sen hade skulle jag ha haft idrott men vi fick ha svenska istället. Fast vi fick en längre rast så jag och några till drog till Oskar. Sen hade jag lunch och efter det so, jag satt och garvade åt Habsburgaren Maximillan typ hela lektionen.

Agnes: HABSBURGARE! FATTA VAD KUL!
Alexandra: Hahahha, tänk om det finns någom som hete Hamburg.
Chris: Alexandra det finns en stad som heter Hamburg.

Vilka bor i Hamburg? HAMGURGARNA.

Helt underbart, sen hade jag franska och sen slutade jag. Sen gjorde jag lite grejor efter skolan som jag kan berätta om någon annan gång. Nu ska jag snart sova ska bara plugga lite mer kemi.



Puss och God natt♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, himla potatis! ;)

2011-04-11 @ 15:19:07
URL: http://ljuskartongen.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0