helt enkelt, helt bra

Hej.

Vaknade bland mina underbara tjejor efter en fyra timmars nattsömn- HEJ PÅSAR UNDER ÖGONEN! Sen var jag tvungen att sticka ganska direk efter så redan vid tolv var jag hemma och tog en dusch. Sen kom min gulliga farfar och vi åkte in till staden och jag handlade massa vilket var min försenade födelsedags present. Jag kom hem med en jeans jump-in, ett rött läppstift, en skit söt klänning, ett par jeans, ett par shorts och lite linnen- TACK GRYMMASTE FARFAR!♥ Sen åkte vi hem och tog en glass och nu sitter jag här och ska strax laga mat. Sen ska jag och anna ut och springa, jag kommer typ ta en skateboard från en liten unge och försöka komma ikapp anna ;)


Kommentarer
Postat av: anna

hahah, run run bitch <3

2011-04-20 @ 19:26:56
URL: http://annamariahelen.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0