Hemma

Nu är jg hemma efter en grym påskhelg med min släkt♥ Vi åkte hem och direkt när jag kom hem satte jag mig vad poolen och solade med en bok i handen. Sen spenderade jag nästan hela dagen där och förut grillade vi lite mat. Jag grillade även lite marsmallows och åt själv, min mormors hund Molly fick även smaka och nu har hon massa klet i hela sitt hundansikte ;) Lyckades även bränna mig själv på fingret så nu sitter jag här och har ont. Ska strax dra iväg med Anna och träffa lite grymt folk, får se vart jag hamnar :)




Haha gullig gammal bild ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0