Himla Potatis

Hellu.

Idag har jag varit i skolan och imgåts med helt AWESEOME människor. Mina vänner är så grymma. Har såungit omkring och mått bra hela dagen tack vare dom. Satt och garvade med Alexandra åt Habsburgarna ännu en lektion då plötsligt några börjar tjafsa, dom håller på ett bra tag och snackar och kallar varandra lite grejor, sen säger den ena helt plötsligt: Din himla potatis! DET gjorde verkligen min dag, sitter och skrattar för mig själv när jag skriver det nu.

Men sen hade jag sällskap hem och hemma drog jag till min mormor och fick pannkakor. Efter det drog jag till teatern och sen hem igen och åt. Och nu sitter jag här, lyckades smuggla upp en chips påse^^


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0