"nae jag är inte biiitter"

Har gått omkring med min hesa röst och sjugit och pratat bara för att det låter så himla kul, jag skulle antagligen hållit käften hela dag med tanke på min hals nu. Känslan av att ha minihamstrar i halsen som försöker tugga sig ut är inte den bästa. Sen att jag har fått huvudvärk och en svag känsla av illamående eftersom en minihamster verkar ha gått fel om kommit till magen gör det inte ett piss bättre. Just nu är jag bitter, jävligt bitter. Nu ska jag sova i tusen år och vakna upp och må bra, förhoppningsvis rida iväg på en enhörning under en regnbåge.


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0