cuz I'm blue ...

I år fick jag typ 4 påskägg så jag la allt i en skål och sen har jag gått och små ätit lite och nu är allt gott uppätet. Nu finns bara dedär äckliga äggen i massa färger som smakar lite som mjöl när man tuggar på dem. Usch dagen i-LANDS PROBELM. ← capslock är en bra uppfining... äsch snart ska jag och angelica dra in på bio vi ser om vi hittar någon kul film vet inte men jag tror linn ska med. Ska snart gå och tvätta bort färg ifrån färgkriget vi hade på bilden. Lyckad som jag är fick jag färg lite överallt inklusive I munnen, söta blå tänder fick jag. Nej nu ska jag dra mig ifrån datorn :)



[email protected]

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0