Plåster

Hej, nyss duschade och då tog jag bort mitt plåster jag hade på hälen (i måndags skrapade jag upp hälen på en grind och gick ner till min mormor och klagade ltie så jag fick plåster och pannkakor♥) och började tänka på plåster.

Är det bara jag som tar bort mitt plåster i duschen eller när jag badar? Alla säger att man ska rycka snabbt så gör det bara ont en millesekund men det gör ju skit ont flera minuter efter! Eller vänta ni behöver inte svara på frågan eftersom jag kom på att det ALLID är gammla använda plåster i bahus, vem har liksom inte simmat ner till botten ihopp om att hitta ett halsband och få belöning hos den snygga badvakten men i stället rört ett gammalt geggit plåster?  Bara så att ni vet vad jag tänker på liksom...



En bild på plåsteri från google, skulle ju vara lite äckligt om jag la in en bild på mitt gammla använda.

Kommentarer
Postat av: rossana

hejjhejj, allt bra:)?

2011-04-12 @ 23:38:47
URL: http://trogbrunett.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0