Skrikmarathon

Hej, dålig uppdatering men det får ni stå ut med.

Igår var jag på Breviks lägergård med världens bästa konfagrupp, kommer bli helt amazing att umgås med de människorna i mer än två veckor. Sen på kvällen var jag ute en sväng med bästa anna och pratade, det är super mysigt att vara ute på kvällarna.

Idag sov jag mest hela dagen och snart ska jag dra iväg till bästa bestis och umgås med underbara tjejor, massa med godis, läsk och skräckfilm. Tur att jag sov så mycket idag för jag kommer inte sova ett dugg har jag en känsla av, vi har bestämt att försöka klara av att se alla Saw filmerna. Kommer krossa någons hand ;) Nej men nu ska jag dra. Puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0