And baby when you call me

Igår orkade jag inte blogga men jag var i alla fall med bestis. Vi gick en liten promenad och satte oss ner på en parkbänk och pratade. Men till slut blåste det så mycket och blev så kallt att vi gick in till henne. Inne hos henne sen kollade på film och pratade lite mer. Sen kom min  fader och hämtade mig och samtidigt hämtade vi upp kebab och köpte godis. Efter kebabätande kollade vi Kill Bill filmerna och åt godis.

Idag har jag nästan bara legt i sängen och gjort ingenting, var uppe en liten sväng och fixade fika annars har jag inte gjort ett piss.



I just keep dancing on my own

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0