PARTYTRICK

Hej, just nu städar jag, typ. JAG HATAR ATT STÄDA, min garderob ser förjävlig ut med kläder överallt! Funderar på att bli nudist.

Idag sov jag till ett sen vid halv tre åkte jag till kyrkan med maria, lisa och fille. Vi var framme vid tre och då fick vi gå runt och göra olika saker och prata om påsken. Sen ställde vi fram massa stolar och bord för att ha påskobord. Jag, maria, lisa och fille hamnade vid ett mini bord med världens minsta stolar, det berode på att bordet egentligen är till för att barn ska få sitta och rita där. vi fick även sällskap av två underbara tjejor i en annan konfirmationsgrupp.

Vårat bord var helt mobbat, vi fick inget brod, smör, äpple eller tsalsiki. Sen satt vi och garvade hela tiden åt massa. Alla fick sånhär äcklig druvjucie som är vid nattvarden men vi sprang bbak i kyrkan och tog/fick en äpplecider. Sen vid halv åtta var det slut och vi fick skjus hem av marias mamma.

När jag kom hem sen så tog jag en dusch och tog cykeln och matade kaninerna och fiskarna jag har ansvar för den här veckan. Och nu ska jag måla ett fint kort till min familjemedlem som fyller år imorrn och städa såklart.




Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0