I just keep smiling beacus of you

Hej.

NU kan jag berätta om de där gerjorna jag skulle berätta en annan gån i förra inlägget. Jag var nämligen och köpte saker till min vän Lucas överraskings fest som vi hade igår. Vi köpte massa med ballonger och sen tacos och lite annat smått och gott. Sen igår så gick jag till Natalie vid halv fem och började blåsa upp ballonger. Vid lite över fem sen kom Alexandra, Marcus, Emma, Oskar och Victor. Vi började laga tacos och fixa lite mer. Sen så kom Lucas vid typ kvart över sex i tron om att han och Natalie skulle va och sen hoppade alla vi fram som galningar med sånadära tutor. Hahahha.

Sen åt vi eftersom alla typ hungrade ihjäl och så åt vi lite glass. Vi körde även Twister då Lucas och jag var i samma lag och vi körde 4 åt gången, måste även nämna att jag vann när jag körde ;). Sen pratde vi massa och sen körde vi en gång till då typ alla var med. Det slutade med att Lucas och jag var kvar sist och sen började alla äta chokladsås så då ville jag med ha. Tyvärr vred jag på huvudet när dom skulle ge mig den så jag fick i mitt hår, hela ansiktet och på min byxdress. Helt grym kväll helt enkelt med älskat folk♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Underbaraste dagen!:D<3

2011-04-11 @ 15:18:20
URL: http://ljuskartongen.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0