Back on track

Nu har det mesta lungnat ner sig. Den låga uppdateringen har varit pågrund utav att jag umgåts med vänner och så var det en talangjakt som min klass och en parallelklass hade fixat med för att samla in pengar till klasskassan. Det gick väl bra överlag men jag var poggramledare och ja hade koll på lite allt möjligt och efter som inte alla dök upp hade jag och alla väldigt stressigt. men det löste sig bra och talangjakten blev lyckad.

Ungarna som var med var helt underbart söta, funderade lite på att kiddnappa alla ^^ Dom här ungarna var typ 7-8 år och en bar upp mig och gick omkring med mig. Det verkade som att hon kiddnappade mig innan jag hann kidnappa henne ;) Men som sagt det blev en underbar kväll och människorna som var med är helt fantastiska.

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0