Frusna platspåsar

Hejsan idag så hade jag svenska/läsning, bild, svenska, idrott, lunch, so, franska. Sen gick jag hem till Alexandra med lite olika underbara vänner och såklart blev det snöbollskrig. Jag blev genomsur efter att ha blivit puttad i flera snöhögar gång på gång- inte för att jag är svag och inte kan stå imot när någon puttar mig, jag var bara snäll så dom fick puttas lite... typ. Sen kom vi fram till Alexandra och fixade lite med grejor och sen bar det ut att FÖRSÖKA sälja plastpåsar. VI FICK INGEN SÅLD! Efter ett tag gick vi hem till mig och värmde oss och kollade på youtube klipp. Vi åt lite och sen så åkte Alexandra hem och jag började städa men det gick mindre lyckat. Jag började fundera på julgranskulor och i förra inlägger ser ni hur det slutade ;) Sen kollade jag igenom kasettband och CD-skivor som min kusin ska få från bästavän och så hittade jag ett med Nicke Lilltroll och gissa vad jag kommer somna till ikväll? Nej nu ska jag dra mig ifrån datorn^^


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0