Hemma

Haha bion var sjukt kul, men grejen var att alla fattade inte hur kul det var så ibland satt jag och bästavän och garvade ass mycket mendans alla andra kollade på oss som att vi var dumma. Det finns inte så mycket mer att säga än att jag hade skit kul. Orkar inte berätta om allt, ni ser nu kommer min superkraft fram igen ;) På vägen hem skulle jag klättra över en grind men precis när jag hade ena benet över på andra sidan och det andra var kvar så försvann snön under ena foten så där mystiskt och inte var det skönt inte :/ Men nu är jag i alla fall hemma och ska typ spela lite kort with my familia  och sen kolla på "The O.C" .

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0