LÖRDAG

Idag, gick jag upp vid 10 och tog en macka, sen vid två gick jag upp på riktigt. Vid sex sen kom våra gäster och under den tiden hann jag märka att min mormors hund hade skitit på mitt golv, schasa ut hunden, jaga in hunden till min mormor i bara jacka och ett par stora kängor, prata med bästavän i telefon, äta skedar av bardom (jag åt en kräm som serverades på frita när jag gick på mellanstadiet) , STÄDA och fixa mig. Hahahaha jag har haft det stressigt... Men sen när gästerna kom åt vi lite indiskt och sen kollade vi på massa bilde roch skrattade. Sen badade vi lite tunna och nyss åkte dom hem. Själv sitter jag och kollar på ett pogram om hur soäckhuggare jagar- DOM ÄTER DELFINER OCH SMÅ BABYSJÖLEJON!!! Usch, jag blir deprimerad. man anfaller inte ett försvarslöst litet babysjölejon om man är een stor späckhuggare! Nej snart ska jag gå och lägga mig, jag är jätte trött :)



Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0