Neej inte dålig uppdatering alls

Hej.

Det var ett tag sedan jag bloggade men jag har haft fullt upp. Jag har varit med alva, bakat, pluggat och ja lite allt möjligt.

 Igår var jag med alva och när vi skulle upp till pizzerian ringde vi marcus som hängde med upp, vi satt och snackade om massa på pizzerian sen gick vi omkring lite och pratade och vi hamnade hos alva och kollade på "Kommisare Späck" jag vet inte varför men alva och jag somnar jämt när vi kollar på den ;) Sen vid tolv drog marcus hem till sig och jag hem till mig. Väl hemma gjorde jag väl inget speciellt.

Just nu håller jag på och fixar till mig lite, alva och jag ska in och kolla på bio. Vi ska se Megamind 3D jag tror att filmen ska vara bra, annars så får jag väl ägna mig åt att kasta popcorn på dom andra som kollar på filmen ;) . Haha ondeskefull jag är ^^. Haha nej men nu måste jag ta tag i mig själv och inte dega framför datorn. Vet ni, jag kom på en grej- JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE :) Ja min superkraft är att jag är extremt lat. Fatta vilken grej :D Jag fångar skurkar med min lathet. Fråga mej inte hur för det har jag inte kommit på än...



Det röda ska föreställa en mantel och mitt superhjälte namn är BLIXTEN! :D

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0