♫♪Känner mig som hemma,aahaahaa♪♫

Efter en helt underbar vecka på kanarie öarna är jag hemma. Jag hade det helt underbart där med sol, mat, hav och underbara människor. Längtar tillbaka till värmen och alla skratt jag hade där men det är endå väldigt skönt att vara hemma :) Vi kom ju hem klockan 1 igår natt och sen började jag skolan vid 8, snacka om att jag var trött. I skolan hade jag jätte kul, att få träffa alla människor som jag saknat grymt mycket. Jag orkar inte berätta om allt vi gjorde i skolan men efter skolan gick jag och alva hem till mig. Gud vad vi garva på vägen hem vi tog typ igen en hel veckas garv ;) Hos mig sen pratade vi en hel del, kollade på datorn och skrattade. Efter ett tag åkte hon iväg till sin kusin och jag gjorde inte så mycket mer, jag var extremt trött så jag gick och la mig ganska tidigt.



Kolla min fina vita linje efter ett armband jag hade på mig när jag var bortrest och låg i solen ;)


Idag så var jag med i skolan och där hände mycket men ja, jag orkar inte berätta ;) Efter skolan gick jag hem till alva, MED alva förstås. Där åt vi lite och skrattade och pratade och lagade mat och gjorde en hel del med saker. vI hade också tävling i vem som kunde äta mest ärtplantor eller vad det nu än var. alva vann "/... Sen kom min mamma och hämtade mig och nu så ska jag IGENTLIGEN packa upp min väska men jag gör inte det- busigt på HÖG NIVÅ ^^



För jag och min fina är dö fräziga

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0