Krigskador

Hej, dessa två dagar ( igår och idag) har jag varit fullt upptagen med att råka ut för små men skadliga olyckor. Jag fick en basketboll i ansiktet och råkade pinsamt nog trilla från en trampets. Inte helt OK. Nu ser det ut som att jag stod liiite för nära när Erik Saade sprängde sig till frihet efter några fasande sekunder i en glasbox ;)



Det roliga är att det hände när jag umgicks med mina boyzvänner, det är nu jag ska dra något skämt om att då kan de gå lite sådär wild ;) Eller att man måste vara lite viking (vilket jag som tur är) fär att umgås med dom.

Fred ut boyz 'n' girlz ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0